HOME

PRESENTACIÓ PERSONAL

Hola, em dic Xavier P. Vaig néixer a Alcoi el any 1988 i vic a Barcelona desde el 2009. Des de llavors visc aquí de forma intermitent. Soc artista i em guanyo la vida com a tal, però sens dubte és un estil de vida molt incert. No pots fer plans a llarg termini perquè mai saps com t'anirà. Aquest és un dels motius pel que vaig decidir cursar el màster de formació del professorat.

Em defineixo com una persona amb moltes aficions, curiosa i amb ganes d'aprendre tota l'estona. M'agrada la música, l'art, la muntanya, els llibres, el brutalisme web, els videojocs i moltes altres coses. Penso que els meus amics em veuen com un entusiasta. El meu millor amic diu que sóc un transgressor. Últimament, he llegit molts llibres i articles degut al màster, però l'últim llibre que m'he llegit pel meu propi gust ha sigut "La infancia de las Vanguardias" de Juan Bordes.

Tinc moments feliços i tristos al llarg del dia com tot el món, i intento anar apuntant-los a un diari per a què no es perguen en la boira dels records. També m'ajuda a adonar-me del que he fet i com m'he sentit. Una de les coses que més valoro de la vida és el temps lliure, i m'agrada emprar-lo amb els amics i la família, dibuixant, pintant o fent música, veient exposicions i viatjant, anant als encants o a l'auditori, o fent un milió d'altres coses divertides i interessants.

En aquesta assignatura m'agradaria aprendre tècniques que servisquen per a poder ajudar els estudiants a tindre una millor vida acadèmica i que aprenguin a resoldre els seus problemes de forma civilitzada. També m'agradaria adquirir tècniques que pugui utilitzar per a estructurar les meves tutories de forma satisfactòria un cop treballi com a mestre. En últim lloc, trobo que seria molt interessant reflexionar sobre el rol del tutor en la societat d'avui en dia.





HOME