HOME

Conclusions i autoavaluació del curs.

Al llarg d'aquests mesos, en conjunció amb les pràctiques, he pogut constatar un canvi, o millor dit, una amplificació del que significa ser tutor per a mi. Ara entenc la figura del mestre no sols com algú que transmet coneixements sinó com algú que també pot acompanyar, orientar i mediar entre els estudiants.

Al llarg d'aquestes sessions he pogut conèixer noves estratègies docents, diferents aproximacions al rol del tutor i hem pogut exposar i debatre sobre casos i experiències que ens han tocat de prop. El més positiu que m'emporto és haver escoltat i compartit les experiències de la resta d'estudiants del màster.

Quant a la nota quantitativa, em posaria un 8. Aquesta nota està basada en l'esforç i el treball que he posat tant en l'elaboració de les reflexions, el portfoli, així com en la conceptualització i la programació web. També vullc esmentar, que si bé la meva concepció cap al món de la tutoria i la docència s'ha ampliat i estès, encara em sento en un estat novell sobre aquest tema. Sento que haig de posar en pràctica molts dels conceptes i estratègies que s'han plantejat en l'assignatura per a aprofundir més en elles i treure les meves pròpies conclusions.

Coneixent el meu tipus de personalitat curiosa i pràctica, estic segur que la matèria impartida en aquesta assignatura em servirà com a punt de partida per a continuar creixent com a futur docent.

HOME